Online afsprakensysteem voor onderhouds- en reparatiediensten
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraakplanning gemakkelijker en efficiënter
Beheer efficiënt serviceafspraken voor een verscheidenheid aan onderhouds- en reparatiebehoeften. Pas afspraakduur en prijs aan voor verschillende soorten services, zoals routine-onderhoud of noodoproepen.
Houd agenda’s gesynchroniseerd met agenda-apps die uw werknemers op hun telefoon hebben. Integreer betaling vooraf en gebruik sms of e-mail voor afspraakbevestigingen en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.
Enkele mogelijkheden van ons online afsprakensysteem voor onderhoud en reparatie
Laat ze zelf boeken
Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer klanten zonder uw tussenkomst afspraken in uw agenda kunnen boeken of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alles wat u nodig heeft voor onderhouds- en reparatiediensten zoals de mogelijkheid om verschillende servicecategorieën en subcategorieën te maken voor verschillende soorten onderhouds- en reparatiediensten
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals model- of serienummers om de technicus te helpen zich voor te bereiden op de service
Voeg toe aan uw website
Integreer uw agenda op uw eigen website, bijvoorbeeld via JavaScript of WordPress-plug-in en stem deze af op uw huisstijl
Automatisch bevestigen en herinneren
Laat het systeem op een bepaald tijdstip vóór de afspraak automatisch e-mail-/sms-herinneringen sturen naar klanten en naar de medewerkers
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Alles is aan te passen
Voeg klanten toe aan een wachtlijst, voeg reistijd toe tussen afspraken, maak terugkerende afspraken
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Download de afspraakgeschiedenis van individuele werknemersagenda’s voor analyse of om de loonberekening eenvoudiger te maken.
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom veel reparatieprofessionals online reserveringssoftware gebruiken
Laat klanten online 24/7 onderhouds- en reparatieafspraken boeken
Online reserveringssysteem voor reparatieprofessionals die u overal mee naartoe neemt. Of het nu gaat om het boeken van reparaties, het plannen van zwembadonderhoud, of iets anders, met ons reserveringssysteem bij de hand is de klus zo geklaard.
- Onderweg toegang: nieuwe reparatieverzoeken, terugkerende onderhoudsafspraken en annuleringen met één klik overal beheren.
- Meerdere agenda’s: laat elke werknemer van uw reparatiebedrijf hun eigen agenda en beschikbaarheid beheren. Sta meerdere diensten toe, zoals loodgieterswerk of elektrische reparaties en controleer automatisch de beschikbaarheid van meerdere agenda’s.
- Toon medewerkers en hun specialiteiten in één agenda-overzicht: laat klanten kiezen uit de specialisatie van individuele medewerkers, zodat ze weten dat ze de juiste persoon voor de klus krijgen.
- Beheer annuleringen: bepaal of en hoe ver van tevoren reserveringen gewijzigd of geannuleerd kunnen worden zonder uw tussenkomst.
Diverse commerciële mogelijkheden voor uw onderhouds- en reparatiedienst
Laat het systeem zorgen voor de betalingen en ontdek nieuwe commerciële kansen.
- Flexibele betalingsmogelijkheden: bied betaling bij reservering, verkoop pakketten met krediet of laat uw klanten achteraf betalen op factuur.
- Dynamische prijsstelling: bied verschillende tarieven aan door aangepaste prijsregels in te stellen waarmee u speciale prijzen kunt instellen voor afspraken die in het weekend of in een door u gekozen scenario worden gemaakt.
- Speciale aanbiedingen: trek nieuwe klanten aan door uw eigen coupons en promotionele aanbiedingen te creëren. U kunt korting bieden aan klanten die meerdere onderhoudsafspraken tegelijk boeken of bij een eerste boeking.
- Cross-selling: bied extra diensten of producten aan voor klanten die bij u boeken, bijvoorbeeld, laat klanten €30 extra betalen voor koperen metaalvervangingen in plaats van aluminium.
Ideaal voor onderhoud en reparatie
Op basis van de feedback van onderhouds- en reparatie professionals hebben we onze software geoptimaliseerd en functies toegevoegd zodat het systeem aan elke behoefte van uw bedrijf kan voldoen.
- Houd uw gereedschapsvoorraad op peil: verschillende reparatieklussen vereisen verschillende sets gereedschap. Houd dit bij met een SuperSaaS agenda en zorg er altijd voor dat uw werknemers het juiste gereedschap voor de klus hebben.
- Beheer meerdere locaties: bied uw diensten aan op meerdere locaties of verschillende regio’s. Accepteer alleen boekingen in de gebieden die voor u handig zijn. Voeg op elk moment nieuwe locaties toe zonder extra kosten en groei uw bedrijf met meer afspraken.
- Groepeer nabijgelegen locaties in aparte kalenders: u kunt uw personeel organiseren zodat er aparte kalenders zijn voor verschillende delen van de stad. Op deze manier hoeft u geen reistijd en geld te verspillen en houdt u uw personeel geclusterd in bepaalde gebieden.
- Follow-up berichten: herinner klanten eraan om hun ervaring met u te delen via geautomatiseerde follow-up berichten.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Elektrische bedrading
- Sanitair en leidingen
- Tuinieren
- Schilderen
- Onderhoudsplanning zwembad
- Alarminstallatie
- Garagedeurservice
- Raaminstallatie
- Klusjesman
- Schoorsteenreiniging
- Gazononderhoudsdiensten
- Reparatiewerkplaatsplanning
- Verwarmingsreparatie
- Zwembad- en spa onderhoud
- Timmerlieden
- Vloeren
- Ongediertebestrijding
- Onderhoud
- Auto reparatie
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten.
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.