Het flexibele reserveringssysteem voor vergaderruimtes & zalen

Probeer het gratis uit Geen betalingsgegevens nodig.
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.

Vergaderruimtes reserveren gemakkelijk en efficiënt gemaakt

Ideaal voor faciliteitenplanning

Beheer uw ruimtes moeiteloos met ons boekingssysteem. Plan de beschikbaarheid en capaciteit in per ruimte en stel terugkerende vergaderingen in.

Volledig geïntegreerde oplossing

Synchroniseer boekingen automatisch met agenda-apps om dubbele boekingen te voorkomen. Integreer online betaling voor vergaderfaciliteiten en gebruik sms of e-mail voor boekingsbevestigingen en herinneringen.

Vanaf € 7 per maand

Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.

Voorbeeld van een SuperSaaS agenda op een computer voor online faciliteitenplanning
Voorbeeld van een SuperSaaS agenda op een mobiel apparaat voor online faciliteitenplanning
Voorbeeld van een SuperSaaS agenda van het type widget op een tablet voor online faciliteitenplanning

De mogelijkheden van ons vergaderruimte reserveringssysteem

Laat ze zelf boeken

Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer gebruikers zonder uw tussenkomst kamers of werkplekken kunnen boeken of verzetten

Past zich aan uw organisatie aan

Alle functionaliteit die u nodig hebt zoals een centraal dashboard waar u de beschikbaarheid van elke ruimte kunt definiëren, tijdslots kunt instellen en boekingen kunt beheren

Aanpasbaar uiterlijk en formulieren

Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals benodigde AV-apparatuur of cateringdiensten

Voeg toe aan uw website

Integreer uw agenda op uw eigen website, bijvoorbeeld via JavaScript of WordPress-plug-in en stem deze af op uw huisstijl

Automatisch bevestigen en herinneren

Zorg dat boekingen en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”

Uw bedrijf, uw regels

Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom

Diverse betalingsmogelijkheden

Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf

Koppel met andere agenda’s

Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele boekingen te voorkomen

Alles is aan te passen

Zet gebruikers op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalde reserveringen, etc.

Gebruikersgroepen

Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen

Rapportages en analyse

Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel

Veiligheid & betrouwbaarheid

Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar

Wat is het voordeel van online ruimtes reserveren?

SuperSaaS agenda op een laptop

Laat klanten 24/7 online ruimtes boeken

Met reserveringssoftware kunnen gebruikers altijd en overal makkelijk ruimtes reserveren. Door automatisering bespaart u tijd, garandeert u dat uw ruimtes optimaal worden benut en biedt u extra service aan uw gebruikers.

  • Klanttevredenheid: laat gebruikers reserveringen maken en wijzigen wanneer het hen uitkomt.
  • Minder no-shows: stuur automatisch bevestigingen en herinneringen kort voor de gereserveerde tijd.
  • Buffertijd: voeg automatisch buffertijd tussen boekingen toe om tijd op te nemen voor het voorbereiden, schoonmaken of opnieuw inrichten van de ruimte en apparatuur.
  • Beheer annuleringen: bepaal of en hoe lang van tevoren boekingen kunnen worden gewijzigd of geannuleerd.

Diverse commerciële mogelijkheden

Laat het systeem zorgen voor betalingen vooraf, en ontdek daarnaast nieuwe commerciële kansen.

  • Prijsregels: pas prijsregels toe om leden gratis te laten boeken of credit te gebruiken, niet-leden vooraf te laten betalen, of om piek- en daluren in te stellen.
  • Promoties: trek nieuwe klanten aan door eigen kortingsbonnen en acties aan te maken (bijv. “Eerste boeking gratis” of “Huur 10, krijg 1 gratis”).
  • Cross-selling: laat klanten eenvoudig extra’s aan hun reservering toevoegen, zoals een beamer of vergadertelefoon.
  • Evenementen: gebruik SuperSaaS ook als registratieplatform voor evenementen die u organiseert.

Een online reserveringssysteem past perfect bij facilitair management

Veel klanten van ons werken in facilitair management of hebben een bedrijf in het reserveren van vergaderruimtes. Op basis van hun feedback hebben we, door de jaren heen, functies geoptimaliseerd en toegevoegd. Het systeem dekt nu alle mogelijke planningsbehoeften af.

  • Terugkerende boekingen: gebruik het systeem voor losse reserveringen of voor terugkerende boekingen.
  • Interne meldingen: stuur geautomatiseerde berichten via Slack of e-mail naar relevante medewerkers voor schoonmaak, of naar de IT-afdeling voor het installeren van een beamer.
  • Direct reserveren: gebruik QR-codes, een display of tablets bij de ruimtes, zodat gebruikers ter plekke kunnen reserveren.
  • Gesplitste ruimtes: verdeel een vergaderruimte in twee afzonderlijke delen met een scheidingswand, en laat toe dat ofwel de hele ruimte of elk deel afzonderlijk gereserveerd wordt.
  • Onbeperkt: voeg een onbeperkt aantal ruimtes, werkplekken of andere middelen aan een agenda toe zonder extra kosten.

Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website

Integreer een knop of een agenda op uw website of gebruik het apart
Werkt net zo goed op een desktop als op mobiel
Pas het uiterlijk aan uw site aan
uwdomein.nl
Summit Suites
Boek een ruimte
Summit Suites
Boek een ruimte
Portret van een tevreden vrouwelijke klant van online afspraakplanning Portret van een tevreden vrouwelijke klant van online reservering

Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten

Ik heb meer dan 200 planningssystemen diepgaand onderzocht, zowel programmatisch als ‘out of the box’. Er is niets dat te vergelijken is met SuperSaaS. De gemoedsrust die ik krijg door het gebruiksgemak en de betrouwbaarheid is zijn gewicht in goud waard.

Scarlett M., Bedrijfseigenaar

Binnen 5 minuten hadden we een reserveringssysteem online! Binnen een uur hadden we het ingericht en werkend. Dit platform moet je zeker eens bekijken als je behoefte hebt aan het eenvoudig snel en aanpasbaar online krijgen van een reserveringssysteem. Voor de prijs van nog geen kop koffie per week ben je klaar!

David Donkers,Webmaster / ICT-medewerker OBS De Koekoek

De beste pakketoplossing die ik ken… Als je een online-reserveringssysteem zoekt dan is SuperSaaS je oplossing. Volgens mij wordt er met SuperSaaS een perfecte balans gevonden tussen uitgebreidheid en bruikbaarheid.

Bob Matthyssens, Zaakvoerder Kayempeh bvba

Super!! Zelfs voor niet programmeurs of website bouwer is dit systeem goed op te zetten. Heb het naar alle tevredenheid op mijn website staan, waar de klant zelf vrijgezellenfeestjes kan boeken en betalen. De online support overtreft alles kreeg binnen een aantal uur antwoord zelfs buiten kantoor uren!!

Jasper Boekbinder,Eigenaar vrijgezellenfeestoplocatie.nl

Ik werk al jaren met SuperSaaS. Voor een klein bedrag kunnen mijn klanten nu zelf een afspraak maken voor het onderhoud aan hun ketel of geiser. Je merkt dat de klanten over het algemeen ’s avonds een afspraak maken. Dan is ons kantoor dicht. De klant wordt toch geholpen.

De heer van Stalle,Eigenaar Kiroda onderhoud en installatie techniek

Keurige service, duidelijke en snelle reacties op vragen. Zodra het systeem werkend is een ideaal reserveringssysteem.

Olav, Eigenaar Get Healthy

Sinds een paar weken gebruikt de Zorgcoöperatie Schaijk de SuperSaaS agenda en ik kan zeggen het werkt super. Eenvoudig en duidelijk. Een aanbeveling voor iedereen.

Hans Bink, Secretaris Zorgcoöperatie Schaijk

Prima product. We hebben er erg veel profijt van. Er zijn genoeg, maar niet te veel, variabelen om het reserveringssysteem te configureren. We kunnen alle soorten reserveringen en activiteiten kwijt. Een verrijking voor ons tennisinitiatief.

Otto Soede, Eigenaar en initiatiefnemer Tennis op Kop van Zuid
Portret van een tevreden mannelijke klant van online reservering
Portret van een tevreden mannelijke klant van online afspraakplanning
Ons reserveringssysteem wordt gebruikt voor:
  • Vergaderruimtes
  • Werkplekken
  • Conferentiezalen
  • Evenementenlocaties
  • Co-working spaces
  • Klaslokalen
  • Bureaus
  • Kantoormiddelen
  • Flex desks
  • en meer…
Kate Dahl

De ervaring van een vaste klant

Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.

Lees Kate’s verhaal

Wat doet online vergaderruimtes reserveren voor uw bedrijf?

Verhoogde efficiëntie

Door ruimte reservering te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.

Betere service

Het rechtstreeks ruimtes reserveren op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van gebruikers in de digitale wereld van vandaag.

Minder no-shows

Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste boekingen aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.

Veelgestelde vragen

De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had

Algemene vragen

Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie? SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.

Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.

Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.

Moet ik mijn eigen website hebben? SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.
Hebben jullie een mobiele app?

Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.

U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.

Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?

U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.

Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.

Abonnementen en facturering

Is de gratis versie echt gratis? SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.

Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.

Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement? U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.
Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?

Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).

We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.

Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?

Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.

Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.

Meer informatie is te vinden in onze documentatie.